Всички категории  >


Регистрация

Адрес за доставка

Данни за фактура (незадължителни)

Данни за партньорство (незадължителни)

Ако желаета да станете наш партньор и да пазарувате с отстъпка, моля попълнете следните полета:
Партьорската програма е за фирми, занимаващи се с изграждането на системи за видеонаблюдение, контрол на достъпа и алармени системи.
Научете повече за партьорската програма от тук:

Желая да получавам всеки месец актуалните цени по email за:



Визуален код:
->



Общите Условия за използване на електронния магазин IPMagazin.bg

IPMagazin.bg е собственост на Ню Ейч ЕООД, със седалище и адрес на управление в гр. Казанлък, ул. "6-ти Септември" 11, ЕИК: 123667687, ДДС ИН: BG123667687. Офис в гр. София, жк. Лагера бл.39 партер дясно.

РЕГИСТРАЦИЯ
От IPMagazin.bg, могат да поръчват само регистрирани потребители.
За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име и парола, име, e-mail, телефон(и) за връзка, адрес за доставка, данни за фактура за юредическите лица, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и данните за фактура. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат с и приемате настоящите условия.

ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ
Личните данни които предоставяте на IPMagazin.bg ще бъдат използвани единствено и само във връзка в обслужването Ви като клиент – за обработка и доставка на поръчката, осъществяването на връзка с Вас и доставяне на информация под формата на информационен бюлетин (абонаментът за който можете да отмените по всяко време). IPMagazin.bg Ви гарантира че личните Ви данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или изпозлвани за цели различни от гореупоменатите.

ПОРЪЧКА
Можете да поръчате от IPMagazin.bg 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите които сте избрали както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. В рамките на същия работен ден, в който е направена поръчката ще получите и телефонно обаждане от наш служител за потвърждаване на Вашата поръчка. Ако Вашата поръчка е направена в работен ден до 15:30, при потвърждение от Ваша страна, ще бъде изпратена по куриер същият работен ден (с доставка за следващия работен ден от графика на куриерската фирма). Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашия профил в IPMagazin.bg.

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА
Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка.

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:
1. Един или повече от поръчаните артикули не е на лице; при такива обстоятелства представител на IPMagazin.bg ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове;
2. Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен;
3. Неуспешно плащане, при избор на банков превод;
4. Погрешен телефон за връзка с клиента;
В случай на проблеми при доставката по причина на IPMagazin.bg, ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи. Клиентът покрива допълнителните разходи, в случай че той е отговорен за възникването им.

МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ
1. Наложен платеж (при получаване на стокота) – плащате цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката;
2. Плащане по банков път – банков превод по сметка, посечена в проформа фактурата; при получаване на стоката, не се заплаща на куриера;

СПОРОВЕ И ЖАЛБИ
За всякакви въпроси, неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания може да се свържете с наш служител на посочения имейл/телефон за връзка.

ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ
Клиентът има право да се откаже от поръчката си в срок от 14 дни от получаването й в случай, че продукта не е използван и не е нарушена целостта на опаковката му и търговския му вид. В такъв случай се възстановява сумата за стоката. Транспортните разходи по получаването и връщането й се поемат от клиента, освен в случаите когато се касае за несъответствия с публикуваното в сайта.

ГАРАНЦИЯ
Гаранционното обслужване на стоките се ремонтират безплатно преди изтичането на гаранционният срок. Гаранционното обслужване се извършва в офиса на фирма Ню Ейч ЕООД. Транспортните разходи до и от сервиза се поемат от клиента. За начало на гаранционният срок се счита датата на продажба и е валиден на територията на Република България.

Гаранцията може да не важи за определени компоненти на стоката, които са без или с ограничен гаранционен срок (до 3, 6 или 12 месеца) съгласно условията на производителя на продукта. С намален гаранционен срок могат да бъдат акумулаторни батерии, външни адаптери за захранване, дистанционни, слушалки, памет карти, кабели, панели и други компоненти и аксесоари. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване.

Гаранционното обслужване може да бъде отказано в следните случаи:
- Когато не се представят гаранционни документи или има несъответствие между посочените данни в гаранционната карта с тези на стоката.
- нарушена е цялостта на гаранционната лепенка.
- Когато гаранционните документи са преправяни.
- Когато повредите са причинени от неправилна или груба: употреба/транспорт/съхранение/монтаж, небрежност, механично увреждане, изпускане, удар, заливане с течности или храна, влияние на химически продукти, излагане на влага, изпарения, пряка слънчева светлина или на крайни температурни условия, корозия, окисление, вибрации, лошо охлаждане, използване на неоригинални зарядни устройства и други неоригинални аксесоари, обърнат поляритет на батерии, токови удари, лошо заземяване, природни бедствия и външни въздействия, включително недобре изпълнена кабелна мрежова връзка и/или телефонна линия, работа в замърсена среда, проникнали насекоми и други независещи от производителя причини, нарушен външен вид, влошаване поради неправилна експлоатация (включително повредени гнезда, жакове, куплунзи и др).
- Когато целостта на стоката или опаковката е нарушена.
- В следствие на статично електричество или високо напрежение, влезнали от входовете и/или изходите или захранването.
- Има видими следи от външна намеса по корпуса, падене, чупене, деформации, нарушаване цялостта на изделието.
- Когато стоката е отваряна или разглобявана, правени са неоторизирани опити за ремонт или за промяна на конструкцията или конфигурацията, извършвани са механични или софтуерни интервенции, използвани са некачествени и/или неоригинални консумативи, носители на данни, аксесоари.
- Когато е инсталиран нелицензиран софтуер, неоторизирани модификации на вградения софтуер (включително BIOS ), при наличие на вируси.
- Гаранцията не важи за софтуер, инсталирани драйвери, настройки, данните на клиента в повредените устройства.
- Когато стоката е ескплоатирана не по предназначение.
- Когато битови стоки са използвани за търговски и/или професионални цели, в заведения, отдаване под наем и др.
- При постъпване на продукта за сервиз се издава сервизен протокол (в два екземпляра), попълнен от служител и подписан от клиента.
Срок за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на продукта в сервиза.
- При рекламация, клиентът трябва да представи гаранционна карта. В противен случай гаранцията на стоката е невалидна.
- Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно разпоредбите на ЗЗП.
Забележка: Всички цени, спецификации и снимки могат да бъдат променяни без предизвестие. Не носим отговорност за типографски или илюстративни грешки. Всички снимки на продукти са илюстративни. Възможно е разминаване между изображението и реалния артикул, без това да променя основните параметри и характеристики му.

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС.